Mudd^^

2012-02-09
20:22:09

9 februari 2012

Hej hej =)

Idag har jag vaknat vid kvart över fyra och trott att jag försovit mig, njöt verkligen av att titta på klockan och sova en timma till =) Äta frukost, köra till jobbet, jobba till halv tre, handla mat, åka hem och lämna maten och iväg till Ungdomens Hus.

Vi hade ungdomsrådsmöte idag på Ungdomens Hus mellan kl 17 och 18. Det var ett bra tag sedan jag hann vara med på det! Varannan vecka har vi en timme då vi träffas och pratar om olika saker och bestämmer olika saker med för den delen. Nu i vår har vi en del saker på gång. T.ex. en zumbakväll, en sällskapsspelkväll, starcraftturnering, pingisturnering, loppmarknad m.m. Vi har fått en donation av Birgittasystrarna som vi ska köpa grill och utemöbler för till vår altan som ska byggas till våren, då ska även Ungdomens Hus handikappsanpassas. Det är otroligt dåligt av kommunen att huset där Ungdomens Hus äger rum inte är anpassat för rullstolsburna!!! Som tur är finns vi smarta ungdomar i Ungdomsrådet som fixar så det blir handikappsanpassat =)

Jag åkte hem efter mötet och lite tjöt med underbara Louise.

Godingen och jag har myskväll ikväll med tacos, båda ska jobba helg så vi tar "fredagsmyset" idag framför TV:n med god mat =) När jag parkerade bilen utanför så luktade det mat redan där. Hjärtat hade lagat färdigt nästan allt tills jag kom, stekt köttfärs, hackat grönsaker och sådär. Söta fina godingen! Jag behövde bara bära in lite av maten till vardagsrummet och sedan sätta mig ner och äta. Underbart! =)

Jag ska hoppa i säng om en stund, ska jobba hela helgen och veckan efter det. Är inne på jobbdag nr 4 av en period på 12 st jobbdagar i rad så jag behöver all sömn jag kan få. Speciellt eftersom jag ska vara på båda jobben imorgon. Transcom i Borås mellan 07:55 - 14:25 och sedan Nyboholm i Ulricehamn 16:00 - 20:00, tuff dag men jag gillar att jobba så det ska bli roligt ändå =)

Godingen ska jobba imorgon och han jobbar ju natt, han jobbar resten av helgen med och jag med fast jag jobbar dagtid så vi ses väl på måndag eller något, haha, så är det ibland =)

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: