Mudd^^

2012-02-14
21:04:11

Alla hjärtans dag

Hej hej =)

Idag är det alla hjärtans dag. Dagen började med kaffe och frukost, skrev en lapp till godingen som han fick läsa när han vaknade sen, och jag brumade iväg till jobbet i pappas bil. Knappt halvväg till jobbet stod temperaturen i topp på bilen och den skulle börja koka när som helst :S Jag stannade till och fick låta bilen kyla ner sig, detta gjorde att jag kom försent till jobbet. Tråkigt men jag kom fram i alla fall, och välbehållen också =)

Jag jobbade till kl 17 och sedan begav jag mig till Ulricehamn för att lämna tillbaka pappas bil och hämta min. Godingen och jag handlade på Ica och efter det åkte vi hem till mamma och pappa för att fika lite. Vi fick tulpaner och mamma och pappa fick lite kakor av oss som vi hade med oss. Det var gott med lite fika =)

Sedan åkte jag till Ungdomens hus och betalade för zumbakvällen som äger rum på torsdag denna vecka kl 19. Efter det rusade jag ner till ICA för att köpa lite lotter till hjärtat. Blommor vet jag inte om han blir så glad över och choklad är ingen höjdare när man är laktosintollerant så ett lottpaket blir bra =) Vi skrapade dem hemma sen och vann 50 kr =)

Jag fick lite uppvaktning redan igår =)



Hjärtat hade köpt en ros till mig som hette Röd Corvette =) Fick choklad också men den var så god så den är redan slut, Marabou Non Stop - min absoluta favorit!

Nu har vi kikat på WipeOut vinter för brorsans kompis var med där som äger ett gym i Borås tillsamman med sin fru och på det gymmet gymmar min bästis Martina. Allt hör ihop på något sätt =)

Snön faller lite mysigt utanför och vi kikar på The Big Bang Theory nu, strax blir det dusch och sedan sova =)

Hoppas ni haft en fin dag!

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: