Mudd^^

2012-01-16
05:52:14

16 Januari 2012
Hej alla glada!

Nu sitter jag och äter frukost efter lite för lite sömn (får ta igen det i natt) och tittar på TV. Det är fortfarande mörkt ute och dimmigt, hoppas det lättar sen så det blir en fin dag. Åh, längtar till våren, värmen och ljuset! Då känns det inte som att man åker till jobbet mitt i natten. Jag har ju inget solljus alls nu, en liten stund på lunchen bara.

Frukosten består av gröt med mjölk och skivad banan, ett ägg samt kaffe. Nom nom nom =) Det går riktigt bra med pointsen faktiskt. Ja, jag fuskar ibland det erkänner jag - men bara lite. Huvudsaken är att det gett resultat. På nio dagar har jag gått ner 4 kg, så nu ligger jag på 109 kg. =)

Jag har hört att ett belöningssystem är ganska viktigt när man vill nå sina mål. Vill man t.ex. gå ner 15 kg så ska man belöna sig med något för var femte kilo man gått ner. Jag har en liten tanke på att göra det. Det skulle varit förträffligt trevligt med en ny och lite dyrare parfym och det skulle jag kunna tänka mig som belöning när jag gått ner till 105 kg t.ex. Det blir ju en liten extra sporre med =)

Jag ska bege mig till jobbet om ca en timme. Idag är det slutprov på utbildningen och de flesta var supernervösa i fredags men jag känner mig rätt lugn. Jag vet hur man gör och jag har lärt mig allt vi gått igenom så det ska nog gå bra =) Men, ni kan ju hålla tummarna för mig iaf ;)

Ne, nu ska jag knöka i mig resten av frukosten *så mätt nu va* sedan ska jag väl kamma till mig lite så jag ser ut som en människa =)

Puss! ^^

Kommentarer:

Mudd i alla dess olika former ^^

Hade inte läst att du bytt design, men tryckte på f5 ändå ;) och då flög de upp muddar i parti o minut ;)

RIktigt nice!

Lycka till med vikten, jag skulle vägt mig idag, men min våg har besätmt sig för att gå sönder. :(

2012-01-16 @ 14:57:37

Förresten, hur räknar man points? :)

2012-01-16 @ 15:02:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: