Mudd^^

2012-01-02
17:31:54

2 Januari 2012

Hej hej hallå alla glada =)

Idag var jag uppe med tuppen! Eller.. nee, jag gick upp vid 12 tror jag. Men jag har hunnit med en del idag i alla fall =)

Jag har:

  • druckit kaffe
  • tvättat
  • lagat och ätit frukost
  • hängt upp tvätten på tork
  • handlat
  • druckit mer kaffe
  • lagat tacopaj
  • ätit tacopaj
  • tittat på tv
  • bloggat

Resten av dagen blir lugn =) Ska sitta framför TV:n och datorn och mysa med godingen =) Får väl ta och vika lite tvätt sen med när den är torr.

Det känns väldigt skönt att mitt nya jobb börjar nästa vecka och inte idag! Det är många som börjar idag men inte jag =) Jag chillar en vecka till =) Ska bara lära mig att gå upp i tid, börjar ju trots allt kl 8 på morgonen i tre veckor framöver. Kan vara bra att vänja sig vid det redan nu då ju.

Det blir aldrig att jag lägger mig i tid eftersom godingen jobbar natt och håller på de tiderna när han är ledig med. Det är inte alls ovanligt att vi är uppe till kl 2-3 på natten, och då är det ändå tidigt för godingen som jobbar till kl 6 eller till och med kl 7 vissa nätter. Det är inte så roligt om jag går upp kl 8 på morgonen, han kl 13, och om jag lägger mig vid 21-22 och han inte förrän 3 eller senare. Då hinner vi äta middag ihop och umgås en stund och sen är dagen slut för min del.

Men det får det bli ändring på nu. Han får natta mig när han åker till jobbet och jag nattar honom när jag åker till jobbet. Vi får ju iaf varannan helg tillsammans då vi kan hitta på något roligt. =)

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: