Mudd^^

2012-01-25
20:30:04

25 Januari 2012

Hej kära vänner!!!

Ursäkta min dåliga uppdatering. Igår var jag på vift hela kvällen och somnade som en stock när jag väl kom hem efter kl 22. (brukar lägga mig strax efter 21 i vanliga fall)

Jag har många dagar uppbokade nu =)

Imorgon torsdag ska vi ut och äta med jobbet, vi blir blir bjudna på lunch på Harrys i Borås. NICE! På kvällen ska jag bara ta det lugnt och se till att somna tidigt.

På fredag blir det jobb som vanligt 8-17 och sedan rusa hem och byta om, sedan vidare till Limmared på förfest, tillbaka till Borås för utgång och sedan tillbaka till Limmared och så får jag sova där.

Lördag blir det att gå upp i hyfsad tid för att hinna ut till Blidsberg och förbereda inför söndagen.

På söndagen är det modevisning i Blidsbergs bygdegård. Isabellas festmode är det som står för kalaset och visar upp sina bal- och brudklänningar. Jag är för kort för att vara modell men jag ska hjälpa till bakom scen med av- och påklädning m.m. Kanonkul!

På måndag morgon får jag lov att sova för jag börjar inte förrän 13:30. Hurra! =)

Om jag inte hinner med fler uppdateringar denna vecka så vet ni varför =)

Puss! ^^


Kommentar:

Svar;

Nej, jag har lyckats gå ner förbi en 10kg till. Alltså jag har passerat om man säger 60 kg istället för att väga nåt på 60 :)

Jag har gått ner sammanlagt 14kg :) har stått lite still de sista. Men de ska jag sätta igång med igen :D

2012-01-25 @ 22:12:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: