Mudd^^

2012-01-04
09:47:54

4 Januari 2012
Idag är jag uppe tidigt ändå! =)

Gick och lade mig strax efter kl 1 igår, men inte somnade jag inte för stormen höll ju på att blåsa bort hela huset och halva Gällstad! Vid halv tre hördes ett stort "BAM"! Då gick jag upp och rökte, undersökte utsikten från alla fönster, konstaterade att inget ramlat på/in i huset, gick och lade mig igen. Somnade ett tag efter det.

Känns som att jag tagit några andetag, att godingen kommit och lagt sig någon minut och sedan var det dags att gå upp! Natten har gått extremt fort! Jag brukar hinna drömma drömmar om alla möjliga ting och vara borta länge men inte i natt. Mellan kl 2:30 och 8:30 har jag bara hunnit skaffa ett sommarjobb på en camping vid kusten och börjat min första dag med att dirigera trafik. Ja, jag drömmer som sagt om alla möjliga konstiga saker. =)

Nu kikar jag på TV med mackor och kaffe framför mig, nom nom nom!

Jag ska in till Ulricehamn senare och träffa Lucy på en fika, kolla Lindex, gå till apoteket, kanske köpa hårfärg och tanka bilen. Ikväll ska godingen jobba och då jag är i min ensamhet är jag sugen på att färga brynen, kanske slinga håret (vill piffa upp det lite), måla om naglarna, ja - ha en liten egenkväll helt enkelt =)

Hoppas ni får en fin dag! =)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: