Mudd^^

2012-07-13
09:11:50

13 Juli 2012
Dagarna går fort!
 
Igår körde vi ett lass med saker. Firade mammas födelsedag ett par dagar för sent och åt middag tillsammans med henne =) Jag var förbi mitt gamla jobb och kikade på renoveringen de gjort. Vi handlade, kom hem, slängde på en film och sen var dagen slut. =)
 
 
Idag är det fredag den 13e vilket brukar innebära otur för min del. Hoppas det har ändrats! Jag är lite skrockfull, eller, mycket ibland. Nycklar på bordet är ett big no no! Och svarta katter över vägen... Mmm..
 
Idag har jag lyckats byta till mig ett pass som Camilla ville bli av med. 11-20. Vilket också betyder att jag bytte bort mitt tisdagspass. Så nu återstår det 15 dagar jobb och ingen ledig dag. Men på tisdag ska jag bara jobba ett par timmar på kvällen på Nyboholm. Skönt =)
 
Nehepp strax iväg till jobbet =)
 
Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: