Mudd^^

2012-07-15
14:33:24

15 juli 2012
Hej hopp!
 
Söndag idag då. Jobb 17-22 ikväll. Fortfarande otroligt tråkig tid men det är okej =) 5 timmar brukar gå rätt snabbt.
 
Min fina mamma var hos oss igår medan jag jobbade. Hon hade med sig sina supermedel och städgrejer och gick bananas på lägenheten tydligen! Putsade fönster och jagade dammråttor. Haha, söta mamma. Hon har nog lite jobbabstinens tror jag =) Hon är så snäll som hjälper till fast vi inte ens bett henne.
 
Hjärtat är sjuk =( Ont i tänderna, käken och bihålorna. Varje kväll har han feber och är jättevarm =S Ena tanden är lagad sen innan och nu ser den ut att ha spruckit. Aj aj aj! Han är så fin som går och grejjar här hemma trots att han är sjuk och går på medicin.
 
En sak jag blir lagom sur på är att hans arbetskamrater blir sura för att han är sjuk. Ja, det är svårt när någon utav dem blir sjuka för de har inte många ersättare och det är inte alla som kan allas uppgifter. Men man kan ju inte hjälpa att man är sjuk! Vad ska han göra då? Ta sina starka tabletter och sätta sig i bilen eller? Då riskerar han ju livet. Jag kan också bli lite småsur när någon annan på jobbet bir sjuk och jag får jobba mer men så är det ju. Man måste hjälpas åt. När jag blir sjuk förväntar jag ju mig att folk ska hoppa in för mig. Det är så otroligt onödigt att bli sur och dessutom skriva arga facebook-statusar om det!
 
Nog om det.
 
Vi lever verkligen i flyttkartonger nu. Vi ska få iväg allt i nästa vecka. Då har jag lediga eftermiddagar och kan köra några lass jag med =) Jag måste hem en sväng till mamma och pappa med för att låna resväskor och hämta mitt pass. Vi måste växla pengar - skönt att ha det gjort innan resan. Om 2 veckor kan vi ligga på playan! =)
 
 
Miedzyzdroje =)
 
Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: