Mudd^^

2012-07-16
06:45:29

16 Juli 2012
God morgon!
 
Uppe med tuppen idag! Passet igår slutade 22:05 och idag var jag schemalagd med start kl 07:55 idag men vi måste ha 11 timmars dygnsvila mellan passen så dagens pass försköts till 09:05. Lite halvsynd. Jag hade hellre slutat halv tre idag men halv fyra är inte skam det heller. Nu har jag sovit typ 6 timmar och är förvånansvärt pigg!
 
 
Morgonkaffe framför datorn =)
 
Jahapp, den 16 idag då, 12 dagars jobb kvar. Denna semestern är så efterlängtad!
 
Efter jobbet idag ska jag nog på jakt efter en kylbox. Rummet vi ska ha i Polen har inte mycket till kylskåp och vi måste ha med oss laktosfria produkter för Älsklings skull. De ska hålla sig hela resan ner med (som tar ca 12 timmar) och då är det bra att ha med egen kylbox. Måste hitta en till rimligt pris som man kan plugga in i cigarett-tändaruttaget i bilen och även i vägguttaget.
 
That is all!
 
Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: