Mudd^^

2012-07-21
21:36:40

21 Juli 2012
Jahapp,då har man jobbat två pass idag med ja. Det har gått bra men jag är trött!
 
Efter jobbet nu ikväll har vi suttit i parken här på Nillas. Jag, janne, svärisarna, Jannes farmor och några fler släktingar till dem. Vi har ätit grillat och det var gudagott!
 
Men ni vet när man träffar en människa man direkt känner att man inte gillar? En sådan träffade jag ikväll. En sån som blundar medan den pratar och inte kan öppna ögonen förrän den pratat klart. Men det räckte inte med det. När människan i fråga ska skicka vidare mat puttar hon till mitt glas med cider så det rinner ut. En hel flaska cider borta (jag hade bara tänkt att dricka den enda eftersom jag ska jobba imorgon) som dessutom rinner över min mat, över bordet och över mina ben. Mina ben som jag har klätt med de enda leggins jag har med mig hit. Leggins som är precis nytvättade! Jag blev så jävla sur!
 
I vanliga fall hade jag skrattat åt det, jag menar,sånt händer ju! Men nu har jag jobbat i en hel jävla vecka och ska jobba en hel jävla vecka till så jag är jävligt trött. Jag känner att jag måste umgås med dessa släktingar jag inte känner. Jag sitter med och är trevlig fast jag inte orkar egentligen. Och så får jag hela jävla cidern över mina enda leggins. Fan! Hon bad lite halvt om ursäkt medan hon skrattade (förhoppningsvis för att det var pinsamt) men hon kunde gett en bättre ursäkt. I mitt inre ser jag hur jag ställer mig upp och häller litervis med cider över hennes huvud samtidigt som jag med skratten i halsen säger "ursäkta mig med".
 
När vi ätit färdigt gick sällskapet till Jannes farmor för att fika. Jag ursäktade mig med att jag måste sova, jag ska upp till jobbet imorgon. Nu sitter jag här i gästrummet och är skitlack. Hoppas jag somnar snarast, ingen idé att vara vaken mer denna skitdagen. Och hoppas hon får sitt fika i knät och smutsar ner sina egna byxor.
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: