Mudd^^

2012-07-04
07:24:36

4 Juli 2012
Igår mötte jag upp hjärtat på Clas Ohlson för att köpa ett damsugarfilter och sedan hamnade vi på Elgiganten.
 
Hjärtat behövde en ny telefon och jag med egentligen. Vi kikade runt lite och jämförde abbonemang. Han bestämde sig för en vit Iphone och jag blev sugen jag med, då köpte han en till mig (kostade 1 krona, haha) och mobilskydd. Abbonemanget betalar jag självklart själv. 419 kr per månad, en bra deal =)
 
 
Jag fick en svart och goding en vit mobil.
 
Vi var även en sväng på Lagerhaus, det finns sååå mysiga, roliga saker där! Cubus blev det med och där köpte jag ett par leggins och en tröja, det kommer bilder på det sen.
 
Nu hinner jag inte skriva mer, måste pysa till jobbet. Jag har fredag idag så jag ska jobba till halv fyra och sen har jag 2 dagar ledigt! Wiho! =)
 
Puss! 

Kommentar:
#1: Lucy

Men vad konstigt, kan det ha att göra med att jag skickar från min mobil?
Försöker inte spamma men kommentera vill jag göra emellanåt. internet </3

2012-07-05 @ 13:10:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: