Mudd^^

2012-06-02
12:13:52

2 Juni 2012
Hej hopp =)

Sitter hemma och kollar på Stockholm maraton. Det är otroligt underhållande att titta på massa sportfånar som springer runt i regnet medan jag sitter inne i den goa värmen och smaskar frukost. Muhaha =)

När jag bytte bort min lördag den 12e maj verkade det som en dunderidé men idag är dagen jag bytte till vilket betyder att min helg minimerats till 1 dag. Jag är bara ledig imorgon och sedan börjar en ny arbetsvecka. Jaja, himla tur att jag gillar mitt jobb =) Älsklingen jobbar helg ändå så vi skulle inte gjort ngt speciellt.

Vi kanske ska flytta tidigare än planerat. Den nya lägenheten är ledig 1:a augusti och lägenheten vi ska lämna har redan en spekulant som är redo att flytta in. Vi funderar på att lämna sista juni och bo i flyttlådor hos våra föräldrar under juli månad. Då sparar vi ju en hel månadshyra som vi kan ha till polenresan istället. =)

Jag har dundrande huvudvärk idag =( har tagit en alvedon. Den sista som fanns! Hoppas det släpper tills jag börjar jobba annars kommer jag var tjurig på jobbet och det smittar av sig på gästerna :S

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: