Mudd^^

2012-06-26
14:52:25

26 Juni 2012
Hej hej.
 
Jag är fortfarande sjuk =( Febern börjar ge med sig men halsen bråkar till och från. Vissa stunder gör den jätteont och jag kan knappt svälja, sen lugnar den sig lite och börjar kännas okej. Jag vågar inte chansa på att åka till jobbet idag så jag har stannat hemma framför tv:n. Imorgon blir det dock jobb igen. Jag ska bara jobba imorgon, sedan ledig tor-fre och sen jobb i helgen. Då gör det inget om jag bli sämre utav att jobba imorgon, för sen är jag ledig två dagar så då har jag tid på mig att friskna till igen.
 
Jag har ringt ner till Unity Line i Ystad idag och bokat färjebiljetter. Vi åker den 30 Juli och reser hem igen den 5 Augusti. 6 dagar i Polen, åååh vad jag längtar! =)
 
 
Det kommer bli så roligt! Äta god mat, shoppa souvenirer, sola, bada och så får jag visa hjärtat en del utav mitt hemland med. Hoppas även på att hinna med att träffa några släktningar när vi är nere. Nu får denna månaden gå fort!
 
Puss! ^^

Kommentar:
#1: Ida A

Är inte det den helgen vi ska vara på släktträff? :)

2012-06-27 @ 00:34:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: