Mudd^^

2012-06-28
10:22:55

28 Juni 2012
Hej hej =)
 
Idag är jag ledig och hyfsat frisk =) Hjärtat är också ledig idag. Vi ska in till garaget idag och fixa med bromsröret på bilen, det blev aldrig av igår. Vi har tur med vädret idag också =)
 
I eftermiddag ska jag till ungdomens hus och ha avslutning med ungdomsrådet. Vi ska ha lite tacokväll med =) Mysigt!
 
I natt har jag sovit som en stock och behandlat min kille därefter. Jag har tydligen drämt min armbåge i hans ansikte så han fick näsblod =( Hej klumpig tjej! Åh vad taskig jag känner mig! Men det var ju inte medvetet, jag sov.
 
Han var glad som en tok i morse iaf =) Kom in och hoppade på mig och pussades. Sen stack han över till ICA och köpte nybakat bröd och bacon. Jag har fått en riktig dunderfrukost idag!
 
 
Tack finaste hjärtat! =)
 
Puss! ^^

Kommentar:
#1: -eedaaa-

Hehe^^ jag har gjort precis samma sak mot en kill en gång ;) Fast han va inte lika glad som din verkar vara :P MIn väckte mig med en smäll själv ;)

Crosstrainern går de bra med :) Försöker köra varje dag :)

2012-06-28 @ 10:47:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: