Mudd^^

2012-06-04
15:38:32

4 juni 2012
Nu har jag jobbat färdigt för idag. Fick till och med gå hem en timme tidigare eftersom det inte ringde så mycket. Hurra =) Jag hade en sur gäst idag och stör mig på att det är det enda samtalet jag kommer ihåg från hela dagen, en utav femtio. Typiskt. Jaja, vet ju att jag hade 49 nöjda och glada gäster iaf =)

Om jag förstått det hela rätt ska jag och hjärtat åka ut till ett par kompisar och hjälpa till med vedstapling nu i eftermiddag. Sånt tycker jag är kul! Antar at jag tycker det för att jag gör det så sällan. Hade vi haft vedeldad panna hade jag förmodligen hatat det.

Ps, jag vill be om ursäkt för att jag inte lägger upp så mycket bilder länge men min kamera krånglar. När jag sätter i kortet står det att minnet är fullt fast både kort och kamera är tömda. Jag ska försöka fixa det. Måste ju ha kamera på lördag då jag ska fira min födelsedag =)

Puss! ^^

Kommentar:
#1: -eedaaa-

Du får önska dig en kamera ^^

2012-06-04 @ 22:52:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: