Mudd^^

2012-06-07
13:21:15

7 Juni 2012

Hej hej alla fina!

Dumma (underbara) Sims3 tar all min fritid! Bloggen blir lidande :/ men nu är jag tillbaka iaf! En stund.. =)

I förrgår fyllde fina Lucy år. 23 år. Så nu är vi lika gamla igen! Haha =)
Jag ska träffa sötan idag på fika och möte =)


Grattis bästaste Lucy!

Igår var det Sveriges nationaldag som vi firar för att den 6e Juni för en himla massa år sedan var det något med Gustav Vasa och att kalmarunionen (?) föll eller något så Sverige blev helt igen. Jag är såå duktig på historia, japp japp, Grattis Sverige!


Idag måste jag åka och handla också för jag ska ha kalas på lördag. Det blir grillat och tårta och så ska jag fixa lite alkohol med. Måste höra med mina föräldrar om grilltillbehör och papptallrikar... Hmm..

Ps, jag längtar som en tok till Augusti. Det ska bli så otroligt skönt att flytta "hem" igen. Gällstad i all ära men det är i Ulricehamn jag känner mig hemma. Jag vill att det ska vara Augusti nu! Vi ska till Polen då och det är min semestermånad med! Längtar!

Nu ska jag brygga lite kaffe så jag kan locka upp hjärtat från sängen, måste nog laga lite mat med. Trevlig torsdag på er!

Puss! ^^


Kommentar:
#1: Lina

Gå på loppisar!! :D köp en flaska lite här och där!! :) alla loppisar har i alla fall ett par stycken man kan sno åt sig ;) finns ju en loppis i frufällan, den är inte kanonbra men ett par flaskor har dom säkert!

2012-06-07 @ 20:51:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: