Mudd^^

2012-06-16
21:06:22

Läggdags!

Klockan är strax 21 och jag ska sova. Såå skönt att veta att om jag somnar nu får jag 9 timmars sömn. Jag kommer dock inte somna nu, haha, jag ska mygkika på SatC tills jag somnar =) Underbara serie! Idag jobbade jag i sju och en halv timme och var helt slut när jag kom hem. Det var inte någon speciellt jobbig dag men att behöva gå upp tidigt en lördagmorgon, köra 45 minuter, jobba och sedan köra 45 min hem igen gör mig trött. Så jag kommer hem lite grå och depp, då står hjärtat och lagar min favoriträtt och utbrister -"vad fin och somrig du är idag!". Ååh, fina hjärtat, han är bäst på att pigga upp mig! =) Jag tyckte inte alls jag var fin i mina mörkgröna leggins och gula tunika men jag såg tydligen somrig ut =) Imorgon är det jobb igen, dag 2 utav 6. Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: