Mudd^^

2012-06-23
23:30:44

Midsommarafton 2012
Hej!
 
Igår var det midsommarafton och det firade vi först uppe på Nillas Väg med Jannes föräldrar och farmor, min mamma och diverse Nillas-bor. Vi åt sill, potatis, grillat och sallad - mums! Vi drack en del också, och sjöng lite, och skrattade mycket! =) 
 
!
 
Jag och min fina svärmor Karin =)
 
 
Jannes farmor Elsa och mamma Jolanta =)
 
 
Mitt hjärta! Haha =)
 
 
Mina svärisar Karin och Jan-Olof =)
 
Vi hamnade nere i fiskestugan vid sjön sen och där spelade några Twister!
 
 
Det ser jobbigt ut! =)
 
 
Full fest =)
 
 
Full Mudd^^
 
 
Jag, Janne och Emelie =)
 
 
Haha, fisk-Emelie =)
 
 
Lite allsång på det =)
 
 
Hjärtat och jag  =)
 
 
Efter allt partaj träffade vi Martin =)
 
Puss! ^^

Kommentar:
#1: Rebecca

den där martin var ju en sann snygging alltså!

2012-06-26 @ 14:34:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: