Mudd^^

2012-03-01
22:48:23

1 Mars 2012 kväll

Aloha babies =)



Nu är jag hemkommen från Ungdomens Hus där jag virkat på ännu en påskanka fast den blev inte klar så jag få fortsätta en annan gång. Vi har firat Alex som fyller 21 år idag och tröstat Camilla som hade nackspärr. Imorgon ska jag och några från Ungdomsrådet till Tingsholm för att gå på Esteternas musikal Footloose. Nice!

Jag har pratat med Robin och stöttat honom lite grann. Dumma föräldrar gör mig arg! Ska man bli utkastad för att man blivit myndig men inte lyckats skaffa ett jobb? Man ska väl ta hand om varandra? Jag kan ta hand om dig. Vi kan bo i min bil eller under ett träd. Det är det vänner är till för =)



Kvällsmat består av fruktsallad gjord på banan, äpple och honungsmelon samt skogsbärste till det =)

Nom nom nom!

Nu ska jag kika TV och sedan sova. Gud vad skönt det varit med en ledig dag! Oops, måste vika tvätten med! Men den kanske kan vänta tills imorgon?

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: