Mudd^^

2012-03-01
10:24:45

1 Mars 2012

Hej hopp och hallå alla Marskatter! ^^



Nu börjar våren!!! Eller..? Det är grådisigt ute och regnet ligger i luften. Hmm.. Ne, kanske får vänta ett tag med vårglädjetjuten. Jag kommer ihåg ett år då det fortfarande var is på sjön när min kompis fyller år och hon fyller år den 23:e april. Ett annat år hade vi iofs sig picknick på hennes födelsedag ute i trädgården endast iförda sommarklänningar så man vet aldrig =)

Fy tusan vad jag har sovit i natt. Typ maratonsovit! Sneglade på klockan innan jag slöt mina blå, 21:11. Vaknade till när killen kom hem från jobbet efter kl 6 någon gång, sedan gick jag upp kvart över 8. Drygt 11 timmars sömn, inte konstigt att jag har huvudvärk idag!

Nu har jag hunnit med frukost, slänga in tvätt och hängt den på tork. Ska se till att tvätta mig själv också innan jag beger mig in till stan.


In this case - I am the mother =)

Idag ska jag hem till mig(?), ja till mamma och pappa iaf, för jag ska hämta ett par andra skor (kan inte gå i fodrade vinterskor längre - to hot!) och en väska eftersom den jag har nu gick sönder. Jag borde eller snarare JAG SKA köpa en ny väska men inte just nu. Kan ta en utav mina andra sålänge. Bara den rymmer en matlåda, plånboken och mina glasögon så funkar det. Just det, glasögon, ska nog hämta mina solbrillor också. Ibland när man kör bil kommer vårsolen som ett slag i ansiktet och man ser inget så det är nog dags att hämta dem nu.

Det blir nog en sväng till Ungdomens Hus idag med. Hänga med gött folk och eventuellt fixa lite mer påskpynt. Jag är pysselsugen!!! Sen att mina påskkycklingar ser ut som badankor - det är en annan sak, haha =)

Jahapp, slänga sig i duschen var det. Ha det fint!

Puss! ^^


Kommentar:

Det har verkligen varit härligt väder idag! riktigt vårväder :) men man ska nog inte ta ut nått i förskott ännu att vintern är över som du säger...varit såå lurigt väder hela vintern tycker jag. kram

2012-03-01 @ 17:21:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: