Mudd^^

2012-03-14
05:59:03

14 Mars 2012
Hej hopp hallå.

Då var vi mitt i veckan, onsdag =) gött! När dagen är slut är det nedförsbacke till helgen!

Igår var vi på Ungdomens Hus och umgicks och skrattade =) Det var mysigt. De arrangerade en resa till Ullared igår när det var studiedag, tyvärr jobbar jag och inte pluggar så jag kunde inte följa med dit *bitter* Men jag får arrangera min egen resa =)

Jag och Lucy träffade en tjej med högt hårfäste och hon är konstig. Hon ville nästan vara med, eller ja, övervaka samtalet iaf. Stänger två personer en dörr för att prata kanske de vill prata ifred? Hon trodde nog att hon fått två nya galpals, don't think so baby!

På lördag kan det komma att konsumeras alkohol. Hihi, nyår senast så det hade varit kul =)

Strax jobb, sen en hel kväll with me, myself and I.

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: