Mudd^^

2012-03-17
12:10:35

17 Mars 2012

Aloha Babies =)

Igår var en bra dag! Jag slog mitt eget bokningsrekord igen och hade fredagsmys med hjärtat. Fläskfilé, potatisgratäng och bearnaisesås går alltid hem! Kladdkaka med grädde till efterrätt med, nom nom nom! =)


(bild lånad från google)

Jag har sovit så gott i natt! Flera flera timmar och inte vaknat en enda gång, sååå skönt!

Idag har jag varit inne i stan en stund och kollat in loppisen =) Mycket saker men inget top notch. Systemet däremot - de hade fina grejjer! Haha, köpte vin och cider och sedan åkte jag hem igen.

Hoppade på godingen som sov och inte riktigt förstod vad som hände när jag kom indundrandes! Hahah.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen, sedan blir det mat och ikväll fest =)

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: