Mudd^^

2012-03-23
07:19:52

23 Mars 2012
Hej hopp hallå =)

Fasen vad skönt det är att sova då! Ville verkligen inte stiga upp! Plus att hjärtat ligger och sussar. Jag vill också sova med honom ju..

Men men, nu är jag uppe och det är fredag! Hurra!

Idag ska jag jobba och ikväll blir det Ungdomens Hus. Hjärtat ska jobba ikväll/inatt så jag vill umgås med folk på UH istället för att sitta själv hemma. De har öppet till midnatt så jag kommer nog stanna länge. Synd att man måste piggna till och köra hem sen bara, hade varit awesome att få sova över! Haha =)

Sitter och kikar på Big Brother på TV11 lite nu, får snart ta mig i kragen och göra mig i ordning. Komma till jobbet i sovkläder kanske inte är så populärt =P

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: