Mudd^^

2012-03-24
13:23:25

24 Mars 2012

Hej hej alla glada!

Idag ska jag på kalas. Min brors frus dotter Sofie fyller 14, eller för att göra det enklare; min brorsdotter (inte biologisk då utan ingift (vad det nu gör för skillnad)).

Åh, tänk den dagen man fyllde 14 år. Man tyckte nästan man var vuxen och ville göra allt man inte fick. Det man gillade ändrades från dag till dag; ena dagen rosa kjol, andra dagen hårdrock, haha =) Jag gick på högstadiet och ville färga håret varje dag, konfirmera mig och spela handboll, dricka sprit och sjunga, smygröka och drömma om framtiden. Japp, det var tider det. Haha =)




Min kalasoutfit ^^

Mamma kommer strax och då ska vi gemensamt åka ut till Limmared till kalaset. Vi kanske sitter ute och fikar idag? Vädret är ju helt kanon! =)

Ikväll är jag bjuden på förfest fast jag inte tänkt dricka och kanske att ett par polare ska grilla vid sjön. Jaja, det löser sig, får se vad jag hittar på =) Hjärtat jobbar så honom träffar jag väl inte förrän på måndag och imorgon har vi tvättid. Fin helg =)

Jag har haft nästan alla fönster öppna idag så lägenehet ska lukta vår, det gick väl sådär, men myigt att lyssna på fågelkvitter iaf =)

Hoppas ni har en bra lördag =)

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: