Mudd^^

2012-03-27
13:18:06

27 Mars 2012


Hej hej alla glada =)

Jag har sovit länge i natt. Vi la oss kl 2 typ och gick upp efter 12. Jag känner mig nästan bakfull. Ont i huvudet och trög typ, haha. Hemskt. Tråkig dag idag. Ska jobba mellan 17 och 22, inte göra mycket mer. Så nu sitter jag vid datorn och försöker hitta saker som får mig glad. Hjärtat pratar i telefon och på TVn finns det SG1 att titta på, blää!

Har dock återupptäckt en sida som är rolig. 9gag.com Har aldrig tyckt den varit rolig innan men nu tycker jag det, haha =) Sitter och skrollar igenom den dagligen =)



Har nog tittat på Sex and the City snäppet för mycket de senaste dagarna också för det var minst sagt action i min dröm i natt. Hjärtat kom och rövade bort mig, sen var vi igång. Det var ju nästan så att jag vaknade upp generad, haha. Lustigt vad man drömmer =)

Natten till igår drömde jag att jag spelade the Sims 3 i 3D. Det var även ett bilracingspel. Så jag var en utav mina simsgubbar och även en racingförare. Det var skitcoolt! Jag älskar *lucida drömmar =)

*Klardröm (engelska: lucid dream) är drömmar där man är helt eller delvis är medveten om att man drömmer. Denna klarhet (engelska: lucidity) inträder då personen upptäcker att det som händer i drömmen inte är fysisk verklighet och kan i detta jämföras med en hallucination. Förmågan till klardröm är vanligast hos små barn, men är något som oftast försvinner när man blir äldre. Att upptäcka att man drömmer är dock något man kan träna sig till.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: