Mudd^^

2012-03-03
11:56:51

3 Mars 2012

Hej hej!

Igår var det en bra dag! Brita bjöd med oss i ungdomsrådet på musikal på Tingsholm. Det var Lucy, Polina och jag som gick, och Brita med såklart. Rusktigt duktiga estetelever bjöd på sång och dans i ca 2,5 timmar. Det är så häftigt att de vågar agera och sjunga framför massor med folk. Hela aulan var full igår på premiären.

Här är huvudrollsinnehavarna:


Det här är en "bakom-scenen"-bild från Facebook. =)

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Nu äter jag frukost och hör och häpna: Det är inte flingor till frukost idag!!!



Idag har jag engagerat mig i frukosten och lagat en perfekt omelett =)

Jättegott men ganska starkt för jag kryddade lite för mycket, haha.

Vid halv två ska jag till jobbet, jag jobbar 14:35 - 22:00 idag och likadant imorgon såå... det är den helgen det. Har redan haft ledigt i två dagar och nu ska jag jobba sju dagar i sträck. Efter det har jag tre helger på den riktiga helgen, dvs lördag och söndag, skönt!

Lite tråkigt att jag och godingen jobbar om varandra bara, vi är lediga 3 dagar tillsammans denna månaden. Yeey! Haha, jaja, vi får ses när den ena ska lägga sig eller den andra åker till jobbet. Tråkigt men okej =)

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: