Mudd^^

2012-03-04
12:04:58

4 Mars 2012

Hej Hej!

Eftersom jag jobbar kväll hela veckan kommer jag inte upp på morgonen lika tidigt som innan. Detta är ett morgoninlägg och klockan är snart 12 nu.

Jag sitter och äter frukost, fruktsallad är det som gäller idag. Jag tjuväter apelsin medan hjärtat sover, han är citrusallergiker och tål därmed inte apelsin så jag får egentligen inte äta sånt här. Eller.. får får jag väl men jag gör det inte för det känns taskigt. Jag skulle inte uppskatta om han slängde katter på mig om jag var pälsallergiker! Men nu har min citrusabstinens tagit över mitt förstånd så jag föll för frestelsen. Jag ska äta upp och sen diska upp så godingen inte blir rödprickig.



Jobb idag mellan 14:35 och 22:05. Igår var det ganska drygt på jobbet. Sverige var upptagen med melodifestivalen så det var inte många som ringde. De som ringde gjorde det från bilen medans de kör och har dålig mottagning - dumma dumma folk. Kan ni inte stanna i 5 minuter och ringa? Nej då, riskera livet istället.

Jag tror inte det ringer mycket ikväll heller eftersom det är söndag, visserligen kommer vissa på att de ska resa i jobbet i veckan så de kan ringa och boka rum idag, men många kommer nog spendera dagen på andra sätt än i telefon.

Nu ska jag diska och dricka mer kaffe, byta om och hoppa på godingen, sen blir det jobbet en sväng.

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: