Mudd^^

2012-03-06
10:28:25

6 Mars 2012
Hej hopp hallå.

Det kommer förmodligen bli en lika tråkig rolig dag idag som igår. Vakna, äta, jobba, sova. När jobbtiden ligger mellan 13:30 och 20:00 vill jag varken göra något innan jobbet eller efter. Igår ringde det som tusan på jobbet, samtal efter samtal, efter samtal. När det inte kom något samtal blev jag nätan chockad. "Va? Är det ingen kö?" Undrar om det blir samma idag? =)

De tre resterande dagarna av denna veckan jobar jag 17-22. Tråkigt att det är så sent men ack så skönt med bara 5 timmar per dag. =) Ännu skönare att jag har helg på själva helgen sen med! Det är inte så roligt att vara ledig torsdag och fredag när ingen annan är det.

Denna helgen som kommer jobbar hjärtat så jag får roa mig själv antar jag. Det blir nog en hälsa-på-alla-runda. När jag jobbar så åker jag hem efter jobbet, jag träffar aldrig någon. Så nu ska jag ta mig i kragen och förgylla mina näras tillvaro med min närvaro. Vare sig de vill eller inte. Haha =P

Puss!^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: