Mudd^^

2012-03-10
00:19:11

Dumunge
- Hej, vill du leka?
- Ja!
- Imorgon?
- Kan inte.
- Okej, nästa vecka?
- Okej.

*hör av mig nästa vecka*

- Ska vi leka idag nu då?
- Ne, jag ska göra annat.

*hör av mig efter ett tag*

- Ska vi leka?
- Ja! När?
- Imorgon?
- Kan inte
- På tisdag?
- Kan inte.
- Vilken jävla dag som helst då?
- Ja, kanske.

- Hej.
- Hej, vi måste leka snart.
- Ok, vad roligt att du frågar för en gångs skull för varje gång jag frågar så kan du inte.
- I helgen?
- Okej.

*helgen kommer*

- Ska vi leka imorgon nu då?
- Ne jag ska göra annat. Kanske efter det.

Men vad fan? Varför säger du att du vill ses när du uppenbarligen inte vill det?

Kommentar:

hmm låter ingen vidare ...antar att det är en kompis som gör så? inte schysst iallfall.

2012-03-10 @ 09:50:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: