Mudd^^

2012-03-03
12:52:59

Underbaring <3


Igår efter musikalen åkte jag ner till garaget för att träffa godingen. Han hade en överraskning till mig men ville inte säga vad det var. När jag kom ner till garaget fanns det kaffe, kanelbullar och en provisorisk matplats gjord av fälgar och en pall. Garagepicnic! =)

Haha, så sööt!

Vi fikade och myste. Sen slipade och blästrade vi på bilen lite, det är roligt =)

Vi åkte hem efter det och hjärtat lagade kycklinggryta åt oss. Jag var inte så hungrig men det lilla jag åt var jättegott, tar med mig en del utav det till jobbet idag också =)

Vi tittade på TV en stund och sen gick vi och la oss.

Jag vaknade vid 10 idag och hade en hand framför ansiktet. Jag låg och tittade på handen en stund, då ryckte godingen till och petade mig i ögat.

- AJ!
- Oj! Va?
- Du petade mig i ögat!
- Förlåt!
- Det gör inget, du gjorde det ju inte med mening.
- Ne.
- Men det gjorde ont.
- Du är söt!
- Okej?
- ZzzZzz...

Haha, knäppa sovande sötboll!



Puss! ^^


Kommentar:

hahahaha! roligt med såna knäppa saker på morgonen :) Mike har sina grejer för sig med,kan prata med honom på morgonen o han svarar mig o sen helt plötsligt så hör jag han snarka...hahahaa! det män är konstiga varelser :)

2012-03-04 @ 08:46:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: