Mudd^^

2012-03-06
11:33:14

Vi kanske ska...

Vi kanske ska bli med lägenhet, godingen och jag! =) Wie!!!

Nu har vi varit tillsammans i hela 3 månader så det är väl på tiden?? Ne, haha, hade någon utav mina kompisar flyttat ihop med sin kille efter bara 3 månader hade jag kallat honom/henne galen! Men, faktum kvarstår, jag har känt Janne länge även om vi inte varit tillsammans så länge. Han umgicks med brorsan när jag var knappt tonåring och det är ju ett halvt liv sedan. Vi har umgåtts i ett och ett halvt år till och från, vi började "dejta" i somras men feg som jag är vågade jag inte "fråga chans" förrän i December förra året.

Så eftersom vi tagit det lugnt hittils kan vi speeda upp det hela med att bli sambos. På riktigt. Just nu är vi typ sambos, jag är ju hos honom hela tiden, men jag betalar ingen hyra bara mat, jag har mina kläder i väskor och en stackars tandborste i badrumsskåpet. Jag vill bo ihop på riktigt, med mina saker, hans saker och våra saker. En garderod med mina kläder och en plats för mina smycken, hyllor med mina böcker och min underbara soffa jag lämnat hemma hos mamma och pappa.

Drömmen är ett mindre hus strax utanför stan, med fönster i badummet, plats för våra hobbies så som tatuering och scrapbooking, en egen tvättstuga med torktumlare (åh vad jag saknar torktumlare!) och en uteplats såklart för sena sommarkvällar.

Jag är väl inte riktigt redo för att bli husägare då jag inte har miljoner liggandes på banken så en lägenhet i stan får det bli tills vidare. Vi ska på visning imorgon på lägenheten. Hoppas den är fin, trivsam och mysig.

Flyttar vi ihop kommer jag gå bananas på IKEA alternativt GeKås. Åh så roligt att få inreda ett helt nytt hem.

GLAD TJEJ!


Kommentar:
#1: -eedaaa-

Tänk om man vågade tatuera sig ;)

2012-03-07 @ 22:48:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: