Mudd^^

2012-05-01
19:30:44

1 Maj 2012

När maj månad är här då är våren här, nästan sommar för tusan! =)

Igår var det en dunderbra dag. Valborg. Jobbledig. Födelsedagsfirande.
Jag tog mig ner till Markbygden, Horred närmare bestämt. Vi firade fina Camilla som fyllt år. Kvällen började i en klubbstuga med massor av glada tjejer, fortsatte på krogen i Varberg och slutade i en stor säng.

En kväll med nya upplevelser och fina människor. Jag har varken varit i Horred, på krogen i Varberg eller hos Camilla så det var jätteroligt! =)

Idag har vi varit lite bakfulla, ätit frukost och spelat spel i solen. Jag åkte hem vid 14-tiden och fick diska för att kunna laga mat. Vi hade visst tvättid idag med så jag har varit ett par vändor nere i tvättstugan. Nu tittar jag på Big Brother och bara är. Hjärtat jobbar så honom träffar jag inte förrän inatt/imorgon när han kommer hem från jobbet.

Jag tog mig en titt i spegeln innan och såg att jag än en gång håller på att förvandlas till den röda kräfta jag alltid lyckas bli på sommaren. Hej röda axlar och vita BH-märken. Kul att solen ger en färg utan att man försöker iaf =)



Glad sommar på er =)

Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: