Mudd^^

2012-05-14
19:23:05

14 maj 2012

Jahapp, då var helgen över och arbetsveckan har rullat igång igen. Denna vecka ska jag jobba måndag, tisdag, osdag och fredag. Har lämnat in passbyte om torsdag med så jag kanske jobbar hela veckan. Jag förstår inte vitsen med att vara ledig en torsdag bara för att det är en röd dag. Kristi himmelfärd, varför firar man det? =)

Bröllopet i lördags var jättefint och väldigt roligt! Jag mötte många roliga mäniskor och skrattade massor under kvällen. Jag och hjärtat sov på Scandic Rubinen och det var jättemysigt. Ett litet ekonomirum blev det med fönster ut mot Avenyn. Supergod frukost på söndagmorgonen också! =)

Idag sov jag så länge jag bara kunde och sedan åkte jag till jobbet. Kom hem för en stund sen och hjärtat hade både diskat från gårdagen och lagat mat till oss. Fina fina hjärtat! =)

Nu ska vi slappa framför TV:n en stund och sedan ska jag hoppa in i duschen innan läggdags =)



Hjärtat och jag i lördags =)

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: