Mudd^^

2012-05-05
22:05:10

5 maj 2012


Igår blev det inget UH, istället var jag hos Emelie och tjöta hela kvällen =)

Idag har det varit vårmarknad i Ulricehamn. Jag var där med brorsan och hans familj. Vi fikade, kikade runt och köpte lite småsaker =)



På Björns ramar och presenter hittade jag denna söta kaffefilterhållare. Kostade bara 49 kr =)



Inne på Nova köpte jag denna klänning. 199 kr från Rut m.fl. Jag ska ha den på bröllopet på lördag tänkte jag. Den är somrig och blommorna är i lila - samma färg som bröllopet ska gå i =)



Min storebror =)



Jag är snäll faster och bjöd mina småtöser på karusell. De tyckte det var roligt =)


Efter marknaden åkte jag hem till min sötnos och åt lite mat. Sedan åkte han till jobbet och jag åkte ut till brorsan. Hos dem hjälpte jag till med att klyva ved, tittade tecknat med tjejerna och åt lite tacos till kvällsmat =)

Nu har jag dejt med soffan och tittar på Runaway bride, en film som jag faktiskt aldrig sett =)

Puss! ^^


Kommentarer:

Amilia ser överlycklig ut i karusellen hahaha!

2012-05-06 @ 19:48:40
#2: -eedaaa-

Jag kan inte riktigt fatta att du aldrig sett Runaway Bride ^^ Den har jag sett säkert 20 ggr :P Om inte mer, och jag ser den lätt 20 till ^^

2012-05-06 @ 23:32:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: