Mudd^^

2012-11-08
23:52:18

Torsdag!

Mådde jätteilla igår kväll och vägrar tro att det var p.g.a cupcakesen! Jag äter ju skitmat hela tiden och mår aldrig illa! Eller skitmat... Den är nyttig, men bara för själen :)

Anyway. Kunde inte sova, bytte täcke, mådde illa, gick upp och tvingade mig själv att spy, hjälpte knappt, la mig igen och somnade när det nästan blivit ljust ute. Vaknade lika snabbt igen utav världens magknip! :(

Jag var såå nära att sjukanmäla mig idag men kände att jag har varit sjuk alldeles för mycket. Tvingade i mig frukost och åkte till jobbet. Tänkte att spyr jag så spyr jag, då ser de ju att jag är sjuk och inte låtsas iaf!

Jobbade till 17 medan alla andra kompade, tänkte för mig själv att jag får kompa imorgon (hoppas, hoppas)!

Vi var ute på Scandic i Borås ikväll, några tjejer från jobbet. Jag åt lax! Så nöjd för den var asgod!!! :)

Blev sjukt sugen på att följa med ut och festa men hade varken sovplats eller plånboken med mig så det hade ju inte funkat!

Jag har haft en supertrevlig kväll iaf!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: