Mudd^^

2012-10-25
23:22:25

Snö

Idag har jag haft fina CamTam på besök :) vi åt middag ihop och umgicks en stund. Så roligt att hon tog sig tid att komma och hälsa på :)

Jag har bakat muffins idag med som vi åt på Ungdomsrådsmötet. De var riktigt goda och uppskattade av alla :)

Sen har jag varit hos mamma med och betalat en räkning och ätit kvällsmat och pratat och skrattat :)

Det har snöat under dagen från och till. Ikväll kom det ganska mycket, så det la sig på backen. Och bilen.

Jag träffade hjärtat på en cigg på en snöig isig parkering. Jag kände mig lika kär och galen som jag var för ett år sedan när vi fortfarande bara dejtade :) mys ^^

Nu sitter jag i sängen och trotsar kylan med ett stort täcke, glass och SatC. Man ser lite utav snön på bilden.

Puss ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: