Mudd^^

2012-10-16
07:38:39

Tisdag

Trasslet är inte löst, hinner inte idag, imorgon kanske. Fast då ska jag byta däck. Hur hinner man? Eller, hur hinner ni? Läser om jobbande, tränandes, mammor, fixare, hundägare som hinner allt!

Jag vaknar, äter frukost, en timme till jobbet, jobb 5-8 h beroende på dag, en timme hem, ibland Ungdomens hus, lite TV, sova. Repetera livet ut! Och då har jag inte räknat med tvätt, städ, handla, laga mat m.m.

Idag ska jag till UH efter jobbet, kommer inte orka vara där till kl 21 men en stund iaf :) sen ska jag sova, sen är det onsdag, full fart mot helgen!


Kommentarer:

Man tar sej tid till att hinna allt. Den ena dagen är inte den andra lik.. Jag är en planeringsmänniska och planerar veckan som är hur jag ska göra allt, vilken tid man måste åka för att hinna osv. Du förstår vad jag menar när du får egna barn :)

Ha en fantastisk dag! Och du! Det kommer en morgondag med! Stressa inte :)

2012-10-16 @ 08:06:14
#2: eedaaa

Du får försöka hitta stunder då du kan hinna med sånt :)
Glöm för fan inte bort och gosa med karln din heller mellan varven ;)

2012-10-16 @ 11:18:18
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: