Mudd^^

2012-09-18
09:16:39

Känslan av att vara hemma

Visst är det underbart att vara hemma? Jag älskar känslan när man varit borta ett tag och sedan åker hem och man passerar det som bestämmer att man är hemma. Det kan vara bensinmacken, där vägen svänger eller det stora trädet på höger sida. Man får liksom ett lugn och en glädje inom sig, känslan av att komma hem.

Jag har fått hemmakänsla i vår nya lägenhet! Det är här jag ska vara. Vår fina lägenhet med balkong mot sjön och stora vardagsrum! I just love it! :)

Jag får även världens hemmakänsla av Ulricehamnstidningen! Att läsa om vad som hänt i bygden och vilka som var där. Jag brukar alltid hitta någon jag känner igen och idag var det min kusin Marcus :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: