Mudd^^

2012-09-10
11:46:05

Måndag!

Hejhej!

Igår var Lucy förbi på en fika, det var mys! Vi pratade och skrattade och störde oss på knäppa människor :)

Till middag blev det pizza som Älskling och jag avnjöt i vardagsrummet framför TVn, precis som det ska vara när det är söndag :)

På kvällen gick jag ner till Emelie :) vi tittade på Xfactor och Vänner, åt kaka, drack lite lite vin och hade det mysigt :)

Jag kom hem vid midnatt och somnade framför TVn. En bra söndag med andra ord :)

Nu håller jag på att tvätta. Tvätta alla jäkla kläder som legat i min stuga medan jag roade mig hemma hos Janne. Jag känner att jag måste sortera de här jäkla kläderna också! Dels för att jag inte har massor av garderober till dem, dels för att mycket är gammalt och en del för smått. Åh, jag får separationsångest!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: