Mudd^^

2012-09-04
20:21:23

Om att ha krav

Jag har en vän vars pojkvän inte låter henne flytta in förrän hon har högskoleutbildning och jobb. Det kommer ta 5 - 7 år ungefär.

Jag har en annan vän vars pojkvän gjorde slut på grund utav att hon inte uppfyllde hans krav - körkort och jobb.

Hur höga krav får man ha på sin partner? Det är ju en person man blir kär i - inte vad personen har? Om jag hade en egen lägenhet och min kille inte hade något jobb hade han fått flytta in hos mig och betalat det han kunnat.

Jag kanske inte hade skaffat en större och dyrare lägenhet direkt, men jag skulle ju aldrig göra slut med min kille om han inte haft jobb eller körkort.

Punkt slut!


Kommentarer:
#1: Lucy

Jag har en punkt till för tjejen med den icke existerande högskolautbildningen. Hon får inte heller skriva sig som hos hennes nuvarande bf när hon ska till Spanien trots att det vore det enklare alternativet. Men då skulle hon ju bli folkbokförd hos honom, nejnejnej, ojojoj, hur ska det gå....
Jag orkar inte :<

2012-09-05 @ 10:43:44
#2: Lucy

Jag har en punkt till för tjejen med den icke existerande högskolautbildningen. Hon får inte heller skriva sig som hos hennes nuvarande bf när hon ska till Spanien trots att det vore det enklare alternativet. Men då skulle hon ju bli folkbokförd hos honom, nejnejnej, ojojoj, hur ska det gå....
Jag orkar inte :<

2012-09-05 @ 10:43:45
#3: Ida

det var nog de dummaste jag har hört.. Man bryr sig väl inte om ifall den man faller för har körkort eller jobb? eller utbildning?
Jag har varken jobb eller körkort, men jag har haft pojkvän ändå.. samma med min förra kille, han var arbetslös och utan bil och gick dessutom på soc när jag träffade honom. men det sket jag i, det var honom jag blev kär i, inte hans pengar och bil..
Suck för folk som är så ytliga!

2012-09-06 @ 01:02:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: