Mudd^^

2012-09-12
12:39:01

Onsdag

Tjolahopp!

Igår fick jag också kompa, åkte hem halv nio tror jag :) alla fick typ gå hem. Haha :)

Idag är det också kvällspass som gäller, undrar när jag får sluta idag? Jag är ledig tor-fre och jobbar ett morgonpass på lördag, sen är jobbveckan slut :)

Idag har jag knappt gjort något, ätit frukost, gått ner till källaren med tidningar som ska återvinnas, hämtat posten, druckit kaffe och legat på soffan. Åh tusan vilken produktiv dag! Haha :)

Älskling ska jobba ikväll, han fick hoppa in extra i måndags och var bara ledig igår (han jobbade hela helgen) så han ligger och sover än. Jag förstår att han är trött - jobba fyra tolvtimmars nattpass på fem dagar hade gjort vem som helst trött!

Jag längtar tills imorgon då jag får vara på ungdomens hus igen :) vi ska ha rådsmöte imorgon med, blir great! :)

Puss! ^^


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: