Mudd^^

2012-09-11
14:42:30

Tisdag

Jag fick kompa igår. Slutade kl 20 istället för 22. Jobbade alltså 3 timmar igår. Känns ju nödvändigt! Men åh vad skönt det var att komma hem! :)

Idag vaknade jag strax efter 10, tänkte gå upp men hjärtat höll fast mig sovandes i sängen. Han brukar gnissla tänder tills jag får panik och går upp, en otroligt bra väckarklocka - det går inte att snooza gnisslande tänder! Men idag låg han och mumlade i sömnen och halvsnarkade jättesött. Jag lät mig hållas fast och det var så himla mysigt!

När klockan passerade 13 bestämde jag att det nog var dags att gå upp. Så skönt att kunna ligga i sängen hela dagen, jobbet börjar inte förrän kl 17 idag :)

Jag gick upp, duschade, åt frukost och målade naglarna. Nu tittar jag på tv, ska äta lite sen och åka till jobbet. Mysdag!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: