Mudd^^

2012-09-06
07:40:21

Torsdag dårå =P
Nu sitter jag i köket med morgonsolen i ögonen och har en mysfrukost. Känner mig som de perfekta människorna i reklamen när jag äter min frukost; musli, knäckebröd, marmelad, ost, mmmm =) Gottigt!
 
Det är så skönt att ha en lång morgon när jag börjar lite senare, börjar 09:30 idag vilket betyder 1,5 timmar mer morgon än när jag börjar tidigt. Jag älskar verkligen att äta frukost i lugn och ro, läsa tidningen, blogga lite =) Mys!
 
I eftermiddag efter jobbet ska jag inte hem. Vår grupp på jobbet ska hem till en arbetskamrat och fika. Sammanhållning i gruppen. Jag har faktiskt viktigare saker för mig. Undrar hur sent jag kommer hem idag? Största anledning till att jag följer med är att CamTam (som är sjukskriven nu) ska dit, jag har inte träffat henne på läääängeeee! Det är väl sammanhållning? =P
 
Hjärtat har börjat dammsuga, tagit ur diskmaskinen och bokat en tvättid. Stolt är han också. "Jag kan jag också" Ja det kan du, men jag har gjort det i en månads tid utan hjälp. Ska jag vara tacksam för hjälpen eller sur för att han inte gjort det tidigare? Man kan liksom inte strunta i disk, tvätt och städ i en månad. Det är förbannat tur att han är söt, annars hade jag skällt på honom =P
 
Puss! ^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: