Mudd^^

2013-04-10
06:17:12

Tuesday!

Medan jag var på jobbet igår var grabbarna i garaget. Trösklarna är färdigsvetsade och dörren går att öppna! Och stänga! Och låsa! Hurra!

Nu saknas det bara lite belysning på instrumentpanelen, fixa lite rostskador, byta till sommardäck, städa inuti och sedan tvätta bilen :) åh vad glad jag är!

Idag börjar jag en utbildning på jobbet i 4 dagar. Kl 8-16,45 varje dag. Gah! Är inte van vid dessa långa dagar men att få betalt för att lyssna är okej :)

Ikväll blir det ungdomens hus en sväng, sedan hem, mat, dusch och säng. Längtar redan efter sängen och jag har bara varit vaken i 2 timmar hittills.

Trevlig tisdag på er :)


Kommentarer:

Pssst! Det är onsdag! ;)

2013-04-10 @ 06:34:22
#2: Mudd^^

Jag vet! Jag fick inte upp inlägget igår :)

2013-04-10 @ 06:49:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: