Mudd^^

2013-12-23
12:18:54

Dagen före dopparedagen
Idag är det måndag. Hur kan den 23e december vara en vanlig måndag? Det borde vara klämdagarnas klämdag!

Mamma är ledig för skolorna har ju stängt, pappa är ledig för det är hans "hemma-månad" från jobbet, Janne är ledig för han är sjukskriven pga ryggskott.

Jag borde också vara ledig tycker jag. Boka hotellrum dagen innan julafton, det finns väl annat att göra?

Nu när jag började jobba råkade jag skriva upp mig på kompen för tidigt och jag skrev om det några minuter senare så jag inte går före någon. Ändå sitter det vissa personer och säger; "Madeleine har misslyckats med att sätta sig på komplistan, hon försöker bara gå före alla".

Tack för den. Jag ser mig som en väldigt ärlig och snäll person men nedå, egentligen bor satan inuti och jag vill alla något ont! Hallå eller? Nu får ni lägga ner!

Åh jag vill bara hem nu!!! Vi ska handla, göra laktosfri potatisgratäng till imorgon och ikväll ska vi fira minijul med jannes föräldrar :)




Kommentar:
#1: Eedaaa

Hur länge är pappsen hemma?'
Tänkte på att vi skulle ju ses!

Svar: Hej! Pappa åker och jobbar på onsdag så ni hinner inte träffa honom denna gången. Men han är bara borta 4 veckor /)
Mudd^^

2013-12-30 @ 02:55:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: