Mudd^^

2013-02-05
22:26:19

Jag vill

Jag vill blogga om massor av saker men jag gör det aldrig. Jag skriver bara om mina tråkiga arbetstider. Blä på mig! Jag funderar ju så mycket men det kommer aldrig på print.

Jag har bloggkompisar som är dåliga på att blogga, dåliga på att uppdatera, det är tråkigt.

Undrar hur länge man är nykär? Tar det slut till slut? Jag har aldrig slutat vara det men jag ser par som varit gifta flera år som aldrig pussas längre, det får mig att mista tron på kärleken! Jag ska aldrig sluta vara kär!

Jag såg en äcklig man häromdagen. Han såg inte äcklig ut men han betedde sig vidrigt. Han stannade upp och fnyste ut snor ur näsan. Mitt på gatan. Uähh! Jag spyr! Gör man så? Speciellt när det är människor omkring? Jag kan inte ens snyta mig i papper framför folk!

Det står en bil på vår parkering med öppen dörr. Den har stått så hela dagen. Läskigt!!!

Är det okej att konvertera för sin kärlek? Byta religion för en annan människa? Tror man verkligen på religionen då om man bara byter sådär? Hmm.

Tankarna i mitt huvud.


Kommentar:
#1: Ida ||

Jag vet att jag är dålig på o blogga ;) men skaffade visst körkort :P

2013-02-06 @ 21:43:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: