Mudd^^

2013-02-07
11:01:09

Känslan

Känslan av att vara hemma är oslagbar. Jag är så hemma i Ulricehamn. Min lilla stad där alla känner alla.

Brevbäraren är min gamla klasskompis, killen som jobbar på macken är min kompis storebror, kassörskorna i matbutiken är vänner med mina föräldrar, kommunalpolitikern är min faster, fotbollsspelaren i tidningen är min kusin osv.

Varje dag träffar man någon man känner bara man sätter foten utanför dörren. Jag älskar det! Att handla i stan tar en halvtimme längre än det borde bara för att man ska hälsa på alla :)

Speciellt när min apa är med mig, hihi. Janne är väktare och de flesta vet vem han är.

Jag vill aldrig lämna det här stället! Mitt Ulricehamn <3


Kommentar:
#1: Ida ||

Jag förstår dig! <3 jag känner mig sjukt hemma i Ulricehamn fastän jag aldrig bott där. Hur sjukt som helst :)
Får nog flytta dit nångång i mitt liv :)

2013-02-07 @ 19:25:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: