Mudd^^

2013-02-25
08:50:08

Måndag

Gårdagen fortskred med finbesök av Lucy, Marcus och Marika. Vi fikade, pratade, åt middag, tittade på tv, skrattade. Lucy och jag försökte oss på ett girl talk men som alltid byter vi samtalsämne hej vilt; " det är också en grej... bla, bla, bla"

Mysigt var det i alla fall :)

När herrskapet gått och Janne stuckit till jobbet kröp jag ner i ett varmt bad. Om Nom Nom :) det var så jäkla gött! Efter det bäddade jag ner mig i sängen och tittade på SatC. Mys!

Jag har sovit så gott och nu har jag fått i mig frukost också. Snart ska jag till jobbet. Jag jobbar det som vanligen är kvällspass på dagen denna veckan. Det brukar vara fem timmar mellan 17 och 22, men jag ska jobba mellan 11 och 16. Gött att sluta tidigt :) mån-ons samt lör- sön denna veckan.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: