Mudd^^

2013-02-21
23:37:05

One womans trash...

...is another womans treasure.

Thank god for that!

Om min sambo och min bror inte hade varit kompisar i tonåren och min sambo inte gift sig med en tjej som han separerade med och inte bott kvar i den här stan och jag hade förlåtit mitt otrogna ex och bott med honom och inte varit på krogen och träffat brorsans gamla kompis som var ute och firade sin skilsmässa, ja - då hade det inte varit du och jag nu.

Vilken tur att det blev som det blev och att livet var surt ett tag så jag hittade min älskling som jag kanske varit menad för hela tiden. Det är ju honom som jag ska spendera resten av mitt liv med!


Kommentar:
#1: Ida ||

Fick läsa din förklaring flera ggr om innan jag hängde med i svängarna ;)
Men de va krångligt, men underbart nu när det är ni och bara ni <3

2013-02-22 @ 22:16:37
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: