Mudd^^

2013-02-12
06:10:40

Tidig tisdagsmorgon

Aloha!

Jag är trött. Var vaken länge igår. Dels för att det var kul att spela Sims, dels för att jag trodde hjärtat skulle komma hem hyfsat tidigt. Det gjorde han inte. Han kom hem mitt i natten, tre tror jag det var, efter att ha druckit öl med sina vänner i garaget. Han var full, somnade och gapade i sömnen. Ja, inte pratade i sömnen, GAPADE i sömnen. Högt ropade han:"Ja! JAAAA!! LÖSNINGSMEDEL!!!" Efter det hulkade han på toa i en halvtimme. Sedan kom han och la sig och nu snarkar han så huset skakar.

Jag är trött.

Men men, nu har jag frukost i magen, om en timme ska jag till jobbet och efter det till Ungdomens Hus. De har sykväll idag :) wiie, det rycker i mina pysselfingrar! Jag ska ta med mig stickningen och ett par kläder som behöver lagas :)

Ikväll kan Janne sitta hemma och vänta på mig istället. :p


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: